woensdag 30 januari 2008

gekkegetal 11

Ja ja Ja. Het is gelukt op 11 februari om 11 uur wordt door ons het officiële koopcontract getekend voor onze nieuwe kleine tijdelijk leefhuisje 'katootje' mijn verjaardaags kadootje.
Yeh, we kunnen er weer heen. Leuk een snoepreisje tussen door.

We nemen twee dagen op en het hele weekeind en gaan dit keer echt een andere route nemen. We skippen Rotterdam, Antwerpen en Parijs en gaan via Eindhoven, Luik, Charlevilles Metzieres, Reims, Troyes, Orleans en dan de rest volgens bekende weg.
Omdat het wintertijd is gaan we niet via Dion, Lyon wegens de wintersporters, misschien wel een route die we later ook gaan proberen.

Voor de gene die naar ons toe willen komen, wanneer dan ook maar geen auto hebben en willen vliegen.? In april start Transavia (http://www.transavia.com/) met vluchten van Amsterdam naar Bergerac. Van Bergerac is het 176 km naar ons met de auto. De trein kan genomen worden SNCF (http://www.tgv.com/) van Bergerac naar Brive en van Brive naar Tulle. Van daaruit is het ons bellen of liften op D978 richting Aurillac naar Marcillac C. De prijzen van de vliegtuigticket staan op de site maar zullen zo €150 Retour pp. komen afhankelijk van seizoen. Een enkele trein ticket dit traject is €19,20 pp.

Maar wij gaan 8 feb. ons nieuwe route proberen met slaapspullen in de auto. Fles Champagne voor de feestelijke dag. Mijn vader is persfotograaf en sociale smalltalk tolk. Ik heb voor mijn geliefde als voor mijn vader een geschenk, nu nog kijken wat ik krijg voor mijn 41ste jaardag. Waarschijnlijk dikke zoenen.

Geen opmerkingen: