dinsdag 5 april 2011

Fleurigs Kleurigs

Sleedoornbloesem

 Mijn Lente auto in het droog gelegde meer
 Oude Appelboom met Maagdenplam
 Maagdenpalm op Mos
Wilde Sleutelbloem 
 Blauwdruifje
Kweepeer voor ons huisje 

Terwijl Jeroen beton verslind ( koud en grijs), wil ik je toch de lente vreugde niet ontnemen.



Waarom mag ik hier genieten van het frisse groen wat zo hoopvol verschijnt tussen de nog dorre winterse resten?


Geen Arabische Lente hier, de revolutie, geen besmeurde Japanse kersenbloesems met Tsunami modder of Jasmijn dracht, stil cultuurverzet.. in China.


Zelfs geen terras drukte vol krampachtig genietende stadsmensen met een hip drankje.


Waarom je geluk of ongeluk hebt, is een van de meest onzinnige gestelde vragen ( vaak in ons hoofd)


Er zijn theorieën zat over. Met talloze aanhangers. Veel hangt af van plaats en tijd, die vaak weer afhangen van andere beslissingen die ooit genomen zijn, door andere of door jezelf.


Het enige wat ik nu kan doen is me argeloos wentelen in het geluk, ondanks dat ik lui, egocentrisch en middelmatig ben. Theorie verdienen kan je dus wel wegstrepen.

Drie Kleurig Viooltje 
Inèz schommelend bij een takkebos 
 Wilde Aardbei
Paardenbloem met Bij
 Inèz in hangstoel bij Cabanadal
Madeliefjes 
Euh... 
Sleedoorn met verdorde rode Varens

1 opmerking:

Anoniem zei

Great work keep it coming, best blog on earth

generic paxil