woensdag 22 oktober 2008

Buitenrook

Ik kom nog al snel door de bocht en wilde openen met de titel:
Franse zijn net Chinese, als het gaat om vuilverbranding!
Rond deze tijd wordt er heel wat afgesnoeid. Dit snoei afval wordt verzameld en in de tuin verbrand. Maar het staat niet alléén blauw van de bladeren en ouwe takken.
Hier en daar vangt mijn neus wel degelijk wat pvc luchten en andere chemische indringende geuren op. Toen ik een foto zocht voor dit verschijnsel kwam ik op de site van:
http://annemarie-leslilas.blogspot.com./2008/03/afvalscheiding.html en zij beweerde heel wat anders, zie blog.
En zei kan het weten want haar hobby is genealogie en weet dus wat gedegen onderzoek is.
Ik ga slechts mijn neus achterna.
Maar wel leuk dat ik een blog heb gevonden van Nederlandse vrouw die in de Limousine woont. Ga beslist even kijkje nemen. Haar man heeft ook een blog zie haar links.

Geen opmerkingen: