vrijdag 13 mei 2011

Capricieux


Ik ben wat wispelturig dat is waar of misschien eerlijker ik maak gewoon vaak verkeerde beslissingen waar op ik dus naderhand weer iets anders op  moet verzinnen om het goed te maken. Ieder geval de blauwe luiken zijn weer groen geverfd. Groen de kleur die hier het meest voor komt! Toen we bij Sikkens in Brive de kleur lieten mengen aan de hand van een oude lieveling trui die ik heb,  de nuffige verkoop tante al meteen O, wat  mossig uitriep! Mosgroen dus maar wel hoogglans waarmee ze Jeroen dan wel weer feliciteerde en haar arm omhoog duwde met de korte kreet: Bravo! Geen idee waarom, ze zal wel hoogglansfan zijn. Met een literblik stapte we de bloedhete auto weer in. Pas thuis toen de eerste lik er op zat was ik tevreden met mijn keuze. 10 mei 2011 


Geen opmerkingen: